söndag 21 juni 2009

söndag en sån söndag!

urs söndagar måste vara det tråkigaste som finns.
Nog för att jag blir hemma imorgon och har Vab men ändå.
söndagar är sämst.
Sitter just nu i Luleå,väntar på hämt mat och sen efter vi ätit ska vi åka hemåt.
har varit i kukkola och firat midsommar.

Ska plantera massor med nya blommor som jag tagit från kukkola som dom ändå skulle ta bort.
Jag har en enorm gård så där behövs det fyllas på med blommor i bänkarna.

Midsommar har varit super bra.
god mat och trevlig sällskap av eriks mormor och morfar.

vi har nog inte suttit en sekund när vi vart där.

kapat ved,burit ved,klippt gräsmattan(enorm),rensat ogräs.
ja och massa mer än det.

nu kommer min grekiska sallad och barnens pizzor,
erik är ute och äter med henke.

skriver mer sen och lägger in på mina köp från ikea.

Over and Out!

Inga kommentarer: