måndag 9 november 2009

tvätteriet AB!

Just nu spelar sister hazel-all for you i mina högtalare.

Har tvättat och hängt tvätt,vikt tvätt.Tvätt tvätt tvätt.
har även passat på och renbäddat och dammsugit.
Kan säga att det inte är lätt när man inte kan använda den andra armen som man är van vid.

Tur i oturen att det var på vänster sida revbenet fick av, för ja kan ju knappt lyfta armen.Det var någon som sa att det tar jätte länge innan revben läker ihop.
skulle inte vara så skoj om det var höger,eftersom jag är höger hänt.

Det är med skräckblandad förtjusning jag ska börja på ann Pettersson hair design shool i Örnsköldsvik
Kommer sakna alla här hemma så mycket.Kan som inte sätta mig in i situationen riktigt.

Hur ska ja kunna sova själv? när man är van att ligga på på en liten liten kant.
Barnen som kommer in springande i sovrummet och vill ligga brevid en.
Barnen som tar ens täcke och kudde och nästan knuffar ut en från sängen.
+ Erik som breder ut sig över hela sängen.
Oh gud så mycket jag kommer sakna dom.

Får nästan tårar i ögonen.Men tiden går fort.Och jag kommer ju hem på helgerna.
Kommer få ett yrke som jag trivs med.

har fixat en TV med dvd till barnens rum. så i morse sa wille till mig.
-Mamma är du trött?
- ja wille det är jag verkligen.
- ja och felicia ska se en film, men ja fixar det själv, ja kan det jag är stor jag är 4 år. så du kan ligga kvar i sängen.

Sååå söt han är.jag steg upp från sängen och gick in i deras rum och satte mig i soffan och myste jätte länge med dom. Det var så mysigt.

nu spelade tvättmaskin sin melodi att den var klar så nu ska det visst hängas tvätt igen!

Over and out!

1 kommentar:

Malin Z sa...

Du kommer fixa det där med skolan! Jag tror på dig, det kommer gå som en dans. :o)