tisdag 6 april 2010

taaaaaaada ja lever!

alltid lika duktig på uppdatera bloggen :)

Visst har den blivit snygg! snygga Marie har ja hjälpt mig!

på skolan händer det massor. Vi har haft egenvård på skolan och vi har både klippt å färgat våra hår.

Vi har även haft kundpass. Jag fick själv klart en kund som hade håret till svanken och velade klippa håret asymmetriskt
Jag höll på börja grin a när ja skulle klippa av det långa håret,
Men fint vart det och färgen som ja la i hennes hår blev helt underbar.

Just nu har vi lov från skolan.
Påsken har vi varit uppe i vittangi kom hem i går och jag känner redan nu hur rastlösheten kryper i kroppen.

Tror jag ska ringa lite folk och packa barnen och hunden i bilen och brassa i väg!

saknar mina rommisar!

Nä nu ska ja ta och lägga på mig mitt ansikte (sminka mig).

Over and Out!

Inga kommentarer: