söndag 5 februari 2012

dax för uppdatering?

Jag e ganska seg på att uppdatera.
Ska försöka uppdatera lite oftare, dock vet ja inte ens om någon läser här eftersom att ingen skriver några kommentarer, men jag vet hur det är. Man tänker " jag kommenterar sen" men de blir aldrig av.
Få se då vad har hänt sen jag skrev sist? Ooo förmodligen massor. Jag har börjat jobb på ett ställe som personlig assistent, har fått en tjänst till sista april. Väldigt skönt att fått ett schema att gå efter, jobbar även på barnens skola/dagis (jag veeeet att det heter förskola, men jag kommer alltid att säga dagis)
Så vissa veckor blir det att jobba dubbelt, det funkar en stund men inte i längden men roligt när lönen kommer :-)

råkade ja klicka hem ett par skor från nelly :-) dom lär komma vilken dag som helst.återstår och se om dom är lika snygga i verkligheten.



Lääängtar!!!!

Over and out

Inga kommentarer: