söndag 8 juni 2008

go middag,grannar och grillfest

i måndags 2 juni var vi på färjan och åt, min stora prins bjöd mig på middag där,
han hade fixat så att felicia och william var hos sin farmor och farfar så vi fick gå ensamma och äta.det var jätte mysigt blir inte så ofta man går ut själv på restaurang.
Till förrätt åt vi vitlöksbröd med aioli,Varmrätt blev cajun biff med chipottel aioli.
Det var ruuuuuuuuskigt gott.

i går var vi bjudna till våra grannar på middag.
vi grillade fläskfile och dom grillade nå kortletter.
Dom hade gjort supergod potatis i ugn med massa grönsaker.
jag hade gjort en efterrätt,fruktsallad. Varför äter man inte det oftare?
det e ju så gott.

i dag har jag och sofi vart till Barbros perenner och köpt just perenner.orkar inte hålla på fixa sommar blommor hela tiden vi har ju så sjukt stor gård så man får ju köpa ihjäl sig,Åh nä jag orkar,har inte tid eller ork att odla sommarblommor själv.

på tisdag är det grillfest på dagge.
ska bli roligt,det ser jag fram emot.

I morgon har jag optikern och på onsdag eller torsdag har jag en körning på körskolan.
Jisses upp köringen närmar sig med stormsteg...PUH vad nervös jag är.

Nu ska jag duscha.


Over and out


1 kommentar:

Anonym sa...

Nåå tack så mycket..:-)
Det är ganska roligt när man tyckte att man var stor i v.20..Att man det inte var!

Hoppas allt är bra med dig och familjen!