fredag 30 maj 2008

wille kolla mååånga fovvar!

Så där ja.....Nu var det ett tag sen man skrev igen!

mamma och dom har varit här, dom kom i onsdags och for på torsdag kväll.
Dom hade haft en toppen semester och mamma var brun som en pepparkaka.
Wille fick ett par svarta DC skate skor och felicia fick ett par söta ballerina skor,
vi fick smycken och tshitar,parfym och en massa roligt.Tack så mycket.

Fick mitt grattiskort när dom var här, där stod det att jag får 7000 kr till reskassan.
Det behövdes verkligen!såååååååå Thailand here we come.

Jag och mamma var på till Luleå i torsdags och jag handlade lite på rusta.
Hittade en cerise matta som jag ska ha i toan köpte ganska mycket smått å gott.
Mamma köpte ett par såååååå fina gummistövlar åt mig,ska lägga in en bild på dom underbara skorna.

imorgon ska vi nog kanske på hundutställing. sa till wille att i morgon kanske vi ska kolla på jätte många vovvar och det enda han sagt hela kvällen har varit
" wille kolla mååånga fovvar! (wille kolla många vovvar)"
han älskar verkligen djur den lilla krabaten.
ögon bara lyste när jag sa att vi kanske skulle dit.

Karln är på firma fest,får se hur kapabel han är att fara imorgon.

var och körde min första körlektion på bilskola här i Piteå ( har kört i Luleå)
och när vi stannade bilden sa hon.
" det här ska inte vara nå problem, du kör bra och det märks att du kört mycket"
det enda jag skulle öva på var att backa runt ett hörn!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova, är så ruskigt trött, ska bara gå släppa ut vovvarna först.

Over and Out

Inga kommentarer: