lördag 21 februari 2009

Lördag!

Så där ja nu har jag "missat" å skriva i bloggen igen :-D
jag tänker så här det är ändå ingen som läser den,eftersom ni aldrig skriver kommentarer.
SÅ gör de så bloggar jag mer :-)

I förrgår hade jag total renovering av mig själv.
Färgade håret,filade fötterna, målade tå naglarna,fixa ögonbrynen,rakade benen,mircopeela ansiktet,hade ansiktsmask och solade solarie.
känner mig som en ny människa, eller så inte!

På alla hjärtans dag så hade vi middag med Emma och Martin.
Oj så skoj vi hade,riktigt trevligt.
Sen for jag o Emma ut en sväng på krogen.
OJ som vi dansade, drack drinkar och surrade,super trevligt!
Emma är verkligen lätt att umgås med, inge tjorv där inte.
du är som jag och jag är som du :-)

I dag har vi varit på barnkalas hos Irma som fyllde 3 år.

I morgon blir det kanske att åka och bada på nordpolen i boden.

Nu blire chips och dip!


Over and Out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser alltid här! Kul att hänga med lite i ditt liv trots allt.. Kram

Anonym sa...

Jag brukar också läsa...kul att se vad ni har för er. Hur länge ska ni vara i Vittangi? kram

Emma sa...

jA jävlars roligt vi hade! MÅÅÅÅSTE göras om =)

Vad gör ni i helgen? blidde de nå bad i boden för er? Jag hade oxå tänkt åka å bada i helgen men barnen är ännu snoriga...