tisdag 24 februari 2009

Tisdag!

jahapp då var det tisdag,tycker veckorna går ruskigt snabbt!

har jobbat igår,idag och imorgon blir det också jobb.
Trivs ruskigt bra på det dagiset jag är på nu.alla är så trevliga,
fick en fin liten lapp på rutan på bilen i dag.

"Denna plats är upptagen!
Jag betalar platsen och vill gärna använda den.Konstigt?
ring mig 070******* och henne namn"

ringer upp henne.

en ljus kvinnoröst svara.

-hej, jag fick en lapp på min bil från dig.
- Mmmm och så harklar hon sig lite.
- jag ber verkligen om ursäkt att tog din plats, jag är vikarie och visste inte att det var någons plats.
- ja det gör ingenting, då vet ja sa hon
jag säger hej då och lägger på.

OJ så irriterad jag vart, men om det inte gör någonting varför fick jag då världens utskälling skrivet på ett papper då?
jag tror inte att hon trodde att jag skulle ringa upp henne,hon blev nog lite ställd.

så i morgon så blir det att leka detektiv och få reda på vem som skrivit lappen! :)

nu blire å äta en semla.sen ska jag sova trött som en gnu!

På torsdag fyller älsklingen år!måste baka lite imorgon.

Over and out!

Inga kommentarer: