måndag 11 maj 2009

En sån dag!

Huvudet känns som en cementklump.
Har fått sån allergi,snoret bara rinner och ögonen tåras HELA tiden.
hatar sommaren på ett sätt för att jag alltid får sån allergi,Men samtidigt älskar jag den eftersom att det är varmt ute.

Felicia har feber.
39 hade hon nyss när jag kikade.Stackars liten.

Sofi och company var här och grillade med oss i går.
Trevligt som alltid.

Men i fredags var det trevligt x 4000
Jag och Erik var barnlediga så vi for till Sofia och Göran och drack lite öl och vin.
sen for vi på cowboy fest :)
sååå himla roligt var det där.
Sofia och göran är så himla roliga man får skratta hela tiden.

Tack för en rolig kväll,det måste vi göra om :)

Nu måste ja fixa lite mat.

men kanske uppdatera mer i kväll om nu ens nån läser här nå mera :)

over and out!

2 kommentarer:

Carola sa...

Nä, huvva för snorighet och sjukdomar! Hoppas ni kryar på er!

Vi har fått kläderna förresten, riktigt fina förstås. Och Wille ville ha dem på en gång, lite väl kallt med byxorna än, men snart så:)

Kram!

Annakarin sa...

Hej!

Jag brukar försöka kolla lite då o då vad ni sysslar med, men du är lite dålig på att uppdatera =)
Hoppas du blev snygg efter makeovern, här är allt bra, men kallt. Fast det lovas visst värme till helgen, jag längtar! Kram från Annakarin i Vittangi