söndag 31 maj 2009

Morsdag!

-Mamma det heter torsdag inte morsdag! sa wille åt mig i dag :)

han är så rolig, höll på skratta ihjälp mig.

I dag har vi haft huset fullt av folk,Vi slog i hop morsdag och min födelsedag i dag.
Fyller egentligen inte år förens i morgon.
Och vet ni vad jag fick?

en systemkamera.En canon EOS 1000 D.
Så fin och jag hade ingen aning om att ja skulle få en.
Annars brukar erik vara ganska duktig på försäga sig och vara dålig på hitta gömställen till presenterna.
Men den här gången hade han garderat sig, han hade låst in kameran i kassaskåpet på jobbet :)
Så den fick jag av Erik o barnen, Mamma o janne, Pappa o marianne,Gun och hans (eriks mamma och pappa)
fick även en skrivare till datorn och en hårklipping av erik.

Blev så glad för presenterna att jag nästan började grina.

Nu ska jag gå och kika lite på tv.

Over and out!

Inga kommentarer: