söndag 6 april 2008

Magsjuka,blöjbyten

Å nu börjar jag bli så less på detta. Nu har vi haft magsjuka 2 gånger på kort tid.
Eller det är bara barnen som haft magsjuka. Vi har varit snoriga och haft världens huvudvärk jag och Erik.man har inte hunnit torka upp spya förens det var dax för blöjbyte.

Fatta mig rätt nu , jag älskar mina barn så enormt mycket och skulle aldrig byta bort dom mot något.Dom är hela min värld.Men det ska bli så skönt att få åka bort en helg även om jag kommer sakna ihjäl mig efter dom.Behöver få lite tid för mig själv. Vi behöver tid för varandra.

Som Eriks mamma sa: "man behöver få åka ibland,speciellt när barnen har varit sjuka mycket,Åka i väg och samla nya krafter"
Mycket klokt sagt :-D

så på fredag åker jag och Erkki i väg till Skellefteå,Inte så långt bort med andra ord men vi vill kunna komma hem snabbt i fall det skulle vara något.
Så vi ska bo på hotell en helg och äta och dricka gott,ro om varandra,bada bubbel pool och SOVA,det har det verkligen varit brist på de senaste veckorna.

i dag ska vi till luleå och fara ut och äta på restaurang men Eriks föräldrar,Anna och anders,Maja och melvin och Maggan. Ska bli skoj och framförallt gott :-D
man börjar bli bortskämd förra helgen blev vi också bjuda på mat.
Tack tack...

nä nu ska jag fixa iordning här hemma.
Ska hoppa in i duschen också.


Over and Out

1 kommentar:

Emma sa...

Ha det nu så trevligt i helgen! En annan skulle oxå vilja åka iväg o lyxa lite =)