fredag 25 april 2008

vittangi,fotografering,kalas

Oj så länge sen det var sen jag skrev här,

Har varit uppe i byn förra veckan, från onsdag till söndag.
Var på badis med barnen och jag solade solarium, och vet ni?
jag brände mig rejält, ingen höjdare kan jag lova!
jag stod i köket med BH och trosor och mamma höll på smörja in min rygg och då säger Erik efter att han studerat mig ett tag.

- tänk att du ser ut som en fjällbjörk trots att du burit och fött 2 barn.

utan att säga nått tittar jag på mamma och vi börjar gapskratta.
Vad menar du med det? frågade jag.
Enligt han så är fjällbjörkar väldigt tunna!
Vilken jämförelse...Han är så rolig.

Felicia har börjat gå lite smått,hon går några steg tills hon kommer på sig att hon faktiskt går, då börjar hon krypa i stället.

Weeeeeehioooo,i dag kommer me and i kläderna, så spännande.
Har beställt 6 st hemliga plagg ska bli så spännande och se vad jag får.
som ett barn på julafton :-D

imorgon ska vi och fotografera barnen,ska bli så skoj,ser framemot det.
Sen ska vi på kalas till Alva som blir 1 år på söndag men dom ska ha kalas på lördag i stället.

Nu ska jag fixa lite här hemma och fräscha till mig ser ut som att jag har livbojar runt ögonen.

Over and out


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej pumpan.
Jag vill gärna ha ett foto på barnen sedan, det kan jag väl få? :o)
Puss på nosen!