fredag 28 mars 2008

en sån dag ...

vilken underbar dag det har varit i dag.
Toppen väder,hela familjen utom felicia har fått färg i ansiktet i dag,
Vi har vart på en skoter tur idag.
Jag hoppas det är lika varmt nu hela våren som det var idag.

När vi legade i sängen och skulle få wille och sova så höll han på i mitt hår som han alltid gör och så luktade han på håret och sa:
-mammas hår luktar gott,Wille inte äta,blääää.. ( mammas tårj lukta gott,wille inte äta)
hahah han är så rolig vårt lilla charmtroll :-D
den senaste veckan har han börjat surra konstant.roligt,för det kommer så roliga saker.
ska försöka skriva varje gång han säger nått extra roligt.
det är så roligt när han säger tåta/tårta till våran hund som heter Kompis,
och när han säger William till sig själv så blir det Esiljiam :-D
Hur många år är du? Tååååå :-D
han är så tokig ibland,
I morgon ska jag en snabbis på stan med sofi tror jag.var så länge sen vi var på stan tillsammans.
Sen ska Erik,jag och barnen åka ut på en skoter tur.

Snart är jag helt klar i garderoben också,Gun skulle köpa galgar och mera backar så vi får plats med alla Eriks 11 miljoner jobb t-shirts. fattar inte att man kan ha så många t-shirtar över huvudtaget som han har.Tshirtar och 15 miljoner par sockar,som man konstant måste ränsa ur för att det är hål i dom.ser man inte att det är hål i dom när man tar av? då kastar man väl i väg dom direkt?!
jasi karlar dom är märkliga!

nä nu ska jag bege mig till sängen,är jätte trött,har vart ute hela dagen.


over and out !

1 kommentar:

Anonym sa...

Karlar, ja dom e underliga med sina strumpor. Det håller jag med dig om. Tydligen så går det jättebra att använda strumpor med hål i. Själv är jag inte så dunderförtjust i det :)