onsdag 7 maj 2008

cykel,middag,thailand och usa!

Tjoho det var ett tag sen jag skrev nu,Måste skärpa mig!

Nu på morgonen cyklade jag med barnen till dagis,Gick jätte bra,Lite stolt över mig själv :-D
ska cykla och hämta wille sen också.
Och i morgon kanske grannens flicka Thea ska följa med fast hon ska till skolan hon.

Puh vad har hänt sen jag skrev sist?
Mhmm, massor....vars ska jag börja.

På valborg var i kukkola,Med Eriks mamma,pappa.syster och hennes familj,det var super trevligt.Dock var dom tvungen att åka hem en dag tidigare för att deras lilla Maja hade blivit sjuk.Stackars liten.

I fredags var Sofi med familj på middag hos oss, och vi hade super trevligt.
Vi åt hemmagjord potatis sallad,grillad fläskfile, och grillade grönsaker.
till efterätt var en citron,hallon maräng paj! MUMS!

Mamma,Janne,Peter och Sara for i går till Florida. Jisses vad avis man är, jag vill också ha värme!Men vi åker förhoppningsvis till Thailand i mars eller april.
Skickade en inköpslista åt mamma vad jag skulle ha från USA,Dollarn är ju så låg där nu så man måste passa på och shoppa lite,för det gör man ju aldrig annars ...FNISS :-D


nu ska jag fixa lite här hemma.



Over and out!

3 kommentarer:

Emma sa...

Ja, skärpning med uppdateringen =) Ska vi träffas kl tio på söndag?

Anonym sa...

Inte illa med Thailand!
Det är ett år sen snart vi var utomlands,så tiden går fort,trots att man längtar :-)

Anonym sa...

Hörrö, pumpan, du måste bli bättre på att uppdatera!