fredag 23 maj 2008

lunch på stan och familjemys!

i tisdags var Erik ledig från jobbet och vi var hos tandläkaren med felicia,
efter det var jag hos optiken och skaffade nya linser.ringde Erik som var på sitt jobb och drack kaffe att jag var klaroch vi gick hela familjen och åt lunch på pentryt.
Sen rände vi runt lite på stan.
Köpte öronhängen och ett halsband åt mig själv. en keps åt wille.
1 kjol,1 par tights och 1 långärmad vit tröja åt felicia.
sen kl 14 hade jag körkortsteori att skriva och jag klarade den som ni säkert har läst i det tidigare inlägget.

I morgon ska jag på stan med Emma, alltid lika trevligt!

åker till Luleå i morgon och stannar där tills söndag.
Erik ska vara med killen han är kontakt person åt och jag ska bara strutta omkring och hälsa på folk.

Nu vaknade felica ska ta henne och ge henne lite mellis.


Over and Out

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis buddy till det godkända körkortsteori provet!Nu är det bara att fixa tid för uppkörningen å ta kortet!*håller tummarna*Kram