tisdag 28 oktober 2008

Ikea,ljusparty och sjukdom

I helg har jag och Sofi varit på Ikea
Vi for på dagen på lördag,sov i kukkola en natt.
Å jisses vad vi har surrat :-D

Vi skulle egentligen inte dit på lördag men vi hade 3 timmar på oss innan IKEA stängde och vi var barnlediga och därför beslutade vi oss för att ta en 2 dagars Ikea

på söndag packade vi i hop och begav oss till Ikea igen,

jag handla en filt, tyg,kuddfodral,en griffeltavla "hylla",massa ljus,vägg wallis till hallen. och en massa massa ner.

skulle köpa en stor golv blomma men jag bangade ur,vilket jag ångar nu.

Barnen är sjuka och jag är hemma och har vård av barn.
Feber,hosta och snorig är dom.
känner mig inte så kry jag heller.

I dag är det DH och oj vad jag längtar!

imorgon ska jag till svärmor på ljusparty. Oj goda lukter det finns,inte för att jag behöver så mycket ljus efter Ikea resan men ändå ,några skadar ju inte.Tänder så himla mycket ljus varje kväll.Får se om wille följer med så jag slipper köra själv,roligare med sällskap.

Nej nu ska jag göra lunch åt barnen.

Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den är från Antnäs,och är gigantisk!Bra pris och väldigt rymlig och bekväm.Så ska ni köpa soffa:Köp den! :)