fredag 17 oktober 2008

kalas & jobb

Oj vilken jävla avhyvling jag fick för någon dag sen för att jag inte skriver så ofta ;-)


Just nu är det väldigt mycket jobb som står på schemat.Har varit ledig 3 dagar på 1 månad.
men mycket jobb ger mycket pengar och det behövs.Finns alltid nått att bränna dom på...hihi


I söndags fyllde prins Harry William Erik 3 år. våran egna lilla Harry Williams hahaha

Han fick massor med fina presenter
här är några

*Massa lera och pysselgrejer
*radiostyrd bil
* ett underställ från polarn o pyret
* "fiske pussel"
* pengar

och massor massor mera.

Gjorde en krokodil tårta åt wille, han älskar krokodiler.
vart inte själv så nöjd övert tårtan men dom andra tyckte den var super fin och tuff eller så ljög dom HAHA!

Nästan helg dra jag och Sofi på IKEA, här ska det shoppas :-D
vi ska bara åka jag och hon så vi får glo på ALLT på ikea, vi kommer hänga på låset kl 10 och dom kommer få bära ut oss.Fniss! oj så mogen jag är, men jag är så sjukt trött!
måste gå och sova.

ska förska uppdatera lite oftare :-D

Heeeeej då

Over and Out

Inga kommentarer: