onsdag 1 oktober 2008

jobb,kalas och meandi

jahaja då har man börjat jobba,springvikkar i olika dagis i köket.
har mest varit inne i stan och i munksund.

Anmälde mig på måndag att jag kan börja vikariera och på tisdag ringde dom ut mig och jag har jobbat tis,ons,tors,fre och måndag i dag är jag ledig!

Felicia har börjat dagis och det går rikigt bra för henne.
Hon e så duktig så, och wille tycker det är roligt att hon är där.

på fredag ska vi fara till kukkola, ska på ikea.
mamma,janne,peter och sara kommer från vittangi över dagen på lördag.
eriks mamma och pappa kommer till kukkola på lördag och stannar till söndag.

Wille fyller år den 12 oktober och då ska vi ha kalas.
kan inte förstå att tiden kan gå så fort..3 ÅR!

ska börja sälja meandi kläder,längtar tills jag får hem dom,ska jag klämma och känna på dom hela dagarna :-D

nu ska jag fara på stan och göra lite ärenden.

Over and Out

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello!Hon är mkt piggare nu,sovit hela natten iaf..Men hade lite svårt att somna igår och var väldigt snorig imorse..
Vad hade Wille när ni fick bricanyl?

Kramkram