tisdag 18 november 2008

huvudvärk gånger tretusen!

fy fasiken vilken huvudvärk jag haft i dag.
Blev inte bättre när jag skulle fara å snabb handla på våran lilla butik i sikfors.
Höll jävlat på skita på mig så rädd var jag.
Tog skit mersan ( förlåt Erik, men det är en skrutt bil ;] )
och körde i väg,så hör ja hur det låter i baksätet som nån som försöker sätta bältet i bälteshållaren, vad fasiken heter det?
Men i alla fall, hör typ hela vägen hur det knäpper,precis som när jag försöker få dit bältet men inte lyckas.
vågar inte kolla bakåt eller i backspegeln,vågar inte ens luta mig mot sätet ens. ( ja vet jag är en tönt )
kör till affären och kliver ut från bilen,tänker inte mer på det och går ut ur bilen och in på affären.När jag kommer tillbaka sätter jag mig i bilen och kör i väg.OCH samma ljud igen,
Nu var jag lätt kallsvettig,tänder inner belysingen i bilen och jag körde som jag hade stulit bilen och velade bara komma hem,springer ut från bilen....SHIT jag glömde på lysena i bilen,Springer tillbaka ( utan att titta i baksätet) och springer jävlat järnet in...
Sa till Erik att jag ALDRIG mer kommer köra den bilen.
URS.........

Nog om det, får se om jag får något jobb i morgon.
på lördag ska vi nog till Luleå allihopa, hela familjen.
Ska storhandla och försöka hitta några kläder åt mig själv för engångs skull......

Nu duschen sen sova,

Godnatt....


over and out

Inga kommentarer: