fredag 21 november 2008

Älskade mommo!

Dagen kom som jag ALDRIG velade skulle komma.
Mamma ringde i morse och sa att mommo somnat in.
Jag vet inte vars jag ska ta vägen.Får panik!
Det enda jag fick fram när mamma ringde var DU får inte säga så.det är INTE sant.
sen kommer jag inte i håg vad jag sagt till henne.

Varför ska alla dö i från mig/oss?

mommo harALLTID varit min förebild.
Världens snällaste,
kan aldrig minnas att hon har varit arg på mig,inte en enda gång.

Livet kommer aldrig mer bli det samma utan henne.A l d r i g!!!!!


älskar dig mommo........

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älskade vän. Kände direkt att jag ville ringa dig, men känner också att jag vill ge dig egen tid med dina tankar och sorger. Du ska veta att jag tänker på dig, på er. Vi hörs när du känner att du vill prata...Love! Puss och kram!

Anonym sa...

Tänker på dig och din familj.
Varm kram till er alla.

Anonym sa...

Hej!
Fy vad det är hemskt när någon nära lämnar en. Man hoppas ju att de alltid ska finnas där.
Massa kramar