måndag 10 november 2008

soff jakt!

Dagarna flyter på men man har så många tankar som snurrar runt huvudet hela tiden....


Och till råga på allt så har jag fått urinvägs infektion som spridit sig till njurana ( TROR dom)
huvudvärk från helvetet och inte nog med det jag är förskyld och har magkatarr också.Vars ska detta sluta?

Vi ( läs jag) är på soff jakt,Vill ha en bellus magnum.Så fin, vet jag har sån besluts ångest om jag ska ta skinn, tyg och vilken färg jag ska ta på skinnet, Vitt eller svart ?


vad tycker ni?

tänkte att det blir så mycket lättare att torka av soffan om den är i skinn än att börja tvätta överdragen som man får göra varannan vecka för att dom ska vara fräscha.
här kommer en bild på den vita skinn soffan,ni kanske kan tänka er den i svart hur den ser ut
:-P

bilden är lånad från http://www.mobelhuset.nu/






imorgon ska jag och Sofi på antnäs möbler och kika på soffor!
nu ska ja damma under täcket. sååå trött och skranglig...



Ingrid, du fattas oss. Vi saknar dig så.

over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har den svarta Magnum soffan och haft den över 1½ år. Är fortfarande lika nöjd med den nu! Helt suverän! Och sååå skön :)

Anonym sa...

malin jag kommer inte in i din blogg å svara till dig.
har ni tyg eller skinn?

Anonym sa...

Hej Snuttan.
Vi har Magnum-soffan i svart tyg. Den är både skön och snygg!

Varma kramar!

Anonym sa...

Vi har den i svart skinn och den har varit superbra! Det fanns ju flera typer av skinn också men vi har ett ganska kraftigt och den har hållt glansen och allt superbra!