torsdag 18 december 2008

begravning,sjukhus!

URS,vilka hemska månader november och december har varit.

Vet inte vars jag ska börja.....

Eriks farmor går bort, Min mommo går bort.Jag hamnar på sjukhus och barnen har varit nästintill konstant sjuka.

måndagen den 8/12 svimmade jag på jobbet och började krampa,
det enda ja minns är att jag sprang till stolen och sen minns ja inte så mycket mera.
Ambulansen kom och hämtade mig och dom gjorde skallröntgen 2 gånger men hittade ingenting.
Tog en sjuhelvets massa prover som inte heller visade någonting.
Har haft konstant huvudvärk sen dess och jag håller på bli tokig!
ska tillbaka till neurvologen, vad det nu heter :-D
får se när man får en tid dit.
wille var så söt när jag var på sjukan, han hade en cocacola så frågade han mig.
- är du sjuk mamma?
-Jo wille jag har ont i huvudet.
-Här ta lite cola.
jag tog en klunk och då sa han
- Är du frisk nu mamma?
Haha sötnos.

den 11/12 fick ja komma hem och på fredagen åkte vi till vittangi och gick på mommos begravning på lördagen.URS så hemskt det var.
Trodde jag skulle gå sönder,skakade som ett asplöv.
vill aldrig mer gå på en begraving. URS!!!!

snart ska ja hämta min små troll från dagis,saknar dom.


hahha kompis började yla nyss när han sov, trodde inte ens han kunde yla, har aldrig hört det tidigare,Men JÄKLAR så rädd ja blev, Ja höll på bläcka på mig :-D


nä nu....

Over and Out

3 kommentarer:

Emma sa...

Han är för söt Wille! Hoppas du mår bättre nu, jag blev så orolig när jag fick höra. Och hoppas vi hinner träffas något snart!

Kram kram

Anonym sa...

Hej!
Hoppas du mår bättre. Önskar er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
Kramar från oss

Anonym sa...

Ooops..ni kanske vill veta från vem..hihi