torsdag 4 december 2008

snö snö snö

urs vad det kommer snö....

dagarna flyter på,tar en dag i taget.

förra helgen var vi på Eriks firmafest och oj så skoj jag hade.jag Sofia och magda röjde runt,super kul.Tack för en super roliga kväll tjejer,det måste göras om.
för en kväll glömde jag allt tråkigt som har hänt den sista månaden.
var verkligen behövligt, har glömt att man faktiskt kan skratta ibland.

snart är det jul, men ingen direkt julstämning har man.
den kanske kommer,men en sak som man kan vara säker på är i alla fall att julen kommer även nästa år, får jag ingen jul stämning nu så kanske jag får det nästa år.

I dag kommer Erik hem, å vad jag har saknat honom.han har varit borta i 4 L å n g a dagar,men i kväll kommer han äntligen.
Mamma har varit här och vi har haft det så mysigt.

i kväll ska vi kika på ett hus,åååååå huset är så fint på bilderna,eller man vill ju alltid göra om saker,typ måla om å så.
ett stort hus på 184 kvadrat, men allt vi ( jag) önskar.
okej den saknar bastu men det kan man bygga till.

nu ska la ge lunch åt barnen.återkommer med mer info sen :)


over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, är ni i flyttartagen? Vart bär det av denna gång?

Emma sa...

Nu får du ta och berätta om huset!

Anonym sa...

Tack för grattis!!:) Vad är det för hus ni har hittat??
Kramiz

Anonym sa...

Hej. Hittar till din blogg på ngt konstigt vis genom familjeliv. Har just en kort rast på jobbet.
Har också en blogg, skriver där i bland.

mvh Anna-Karin
www.bloggablogg.bloggspace.se