fredag 26 december 2008

God jul och Gott nytt år!

Julen firade vi i Luleå,Först var vi hos Eriks föräldrar och åt mat sen så åkte vi till kronan till Eriks syster och öppnade julklappar.
Oj vad jag måste har varit snäll i år för jag fick massor av bra julklappar.

En skinnsoffa
pengar
Present kort på H&M
Supersköna tights
Schampoo,duscha kräm,Deo och läppglans
Frissa schampoo,balsam,styling produkter till håret
En mini plattång från frissan
Abba singstar
Stickade sockar

Och mycket mycket mer!

william fick massor skriver några bara.

Musses club hus tågbana
Musses club hus
Bilar
Underställ lager 2 byxa och jacka från Polarn och pyret

Felicia fick också massor skriver bara några

en docka
en stor dockvagn
en liten dockvagn
Te servis
potta och flaska till dockan
underställ lager 2 byxa och jacka från Polarn och pyret
En städvagn

juldagen var vi på bergnäset på fika och på kvällen for jag och Erik till daniel och där var patte,lelle.
Erik,lelle,och Daniel gick och basta och jag lirade lite gitarr hero.
Sen for jag ut på olivers för att möta upp Anna och hennes kompisar.
OJ så mycket folk det var ute och NOLL luftkondisonering!
Erik och Daniel kom sen in till stan och vi gick för att äta sen for vi till Daniel och drack lite pilsner :-D
En mycket trevlig kväll med gott sällskap.

Over and out!

Inga kommentarer: