onsdag 21 januari 2009

feber,huvudvärk!

jahaja,då har barnen feber och jag har huvudvärk
Å jag är så less, ja ork it nå mer!vill bara få bort denna huvudvärk
ska forsätta med akupunkturen och tabletterna.
Om jag nu vågar gå till sjukgym igen,förra gången så gjorde han så att jag började stört blöda från huvudet.Han la en nål helt fel och träffade något så det började blö hur mycket som helst!
var på han säger OJ så man brukar inte blöda.
Nä men nu gör ja det gubbstrutt tänkte ja!
har beställt lite från h&m.
Längtar till paketet kommer,här kommer det lite av det ja beställde

har beställt en massa örhängen också och så funderar jag på en väska också,fast den köper jag nog i butiken.
nu blir det mat.
Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallojsan!! Snygga kläder..blev så inspirerad att jag var tvungen att gå in och kika lite själv..haha. Fy vad jobbig med huvudvärk :(. Hoppas du blir bättre snart! Ang sömn..vet inte..kan vara aningen stressad kanske. Jobbigt börjar det bli.
Kramiz