fredag 9 januari 2009

Fredag

jahaja,

så där ja nu e det vardag igen!
nyår var vi i vittangi,for vi till kukkola på söndagen och stannade där 2 nätter
och tillslut kom vi hem.
Ganska så skönt att komma hem när man varit bort ett tag.

Jobbade i torsdags,skulle jobbat fredag också men tjejen jag vikkade för var tydligen inte så sjuk så hon skulle ta och jobba fredag själv.

imorgon ska vi fara till lule,ska springa på stan en sväng och köpa något roligt åt mig själv!
sen ska vi kanske förbi raija en sväng :-D

min favorit låt just nu

http://www.youtube.com/watch?v=xyDRbp1ZPp8


nu ska jag kolla lite ugly betty!

Over and Out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad! Kolla min blogg.

Anonym sa...

heeelluuu..hur mås det med er..snart dags för girlyparty tycker ja! kram

Anonym sa...

Hej!

Tusen tack för inlägget, känns som om jag behöver det nu. Om jag bara kunde skulle jag gräva ner mig för en tid framöver:( (Fy vad jag tycker synd om mig själv nu:))

Jag sa till frissan att det hade blivit ett missförstånd gällande rakningen,och då sa hon att hon kanske hade varit lite otydlig med hur hon menade...
Jag ids inte gå tillbaka, gjort är gjort, det finns nog inte så mkt att göra tyvärr, det är ju som svårt att få tillbaka håret:)

Va söt han verkar din lilla Wille:)
Du får lägga ut lite bilder på smådockorna så man får se dem:)