söndag 18 januari 2009

söndag 18 januari!

så där ja.Lika bra som alltid på att skriva här,har gått in flera gånger och tänkt att skriva men det har alltid kommit nått emellan.

I helg har vi tagit det lugnt,

jag och Sofi på stan,bokade en klipp tid,och köpte en tunika. Slog även till på ett tyg som var på rea på Åhlens. Snacka om fynd 2 meter tyg för 64 spänn!
snacka om att jag sparat pengar! ( hahah retas med dig Erik vet att du alltid fnyser åt mig när jag säger att har sparat genom att köpa)
ska sy lite kuddar av tyget och så nån gardin.
Sen åt vi middag med familjen fagerbo/alm.lika trevligt som alltid.
Ni är våra inventarier och vi är era!


i dag blev det älgkött till middag,Mums!
har bytt tyget på soffan i köket och bytt gardiner,tvättat miljoner kilo tvätt och lagt in kläder i våran garderob,städat lite här och lite där.
rensat ut en massa hudkrämer och smink som jag ändå inte använder.
Oj så mycket klockan blev?
nu ska jag kika klart på filmen sen ska ja sova,Kanske blir utring på jobb i morgon.
Hoppas så man får lite mera klirr i kassan!

Over and Out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det stämmer nog!
Hon är på dagis i Roknäs,så jobbar du det så är det nog henne du har sett :)
Hon säger ofta hej hej och vinkar en hel del,så det låter onekligen som Ella :)

Allt är bra här!
Norah är en riktig gladskit så vi myser varje dag!
Hur är det med er?
Har ni klarat er från kräksjukan?