lördag 14 mars 2009

Lördag!

i går så for jag och barnen vid fyra och hämtade Erik från jobbet och sen for vi till byske.
Eriks kusins man fyllde 40 år.
Åt en himla massa gott,Pajer,skagen lax bakelse,sallad och en himla massa.
sen en himla massa fika på det. ja jag klagar inte.
Älskar att fika.allt som innehåller något med choklad älskar jag.

för somliga (karlarna) blev det whiskey och öl.
Dom sa att det var ju en karl som fyllde år så då var det karlarna som skulle dricka och kvinnorna skulle köra bil hem sen.
så jag var som sagt nykter.


Godis är det bästa jag vet.
Skulle jag behöva välja mellan att äta godis eller mat så hade jag valt godis.

vi for hem vid halv 8 och när vi böle kom erik på att han skulle ringa Conny å fråga om dom skulle ta en grogg. så vi for dit och Conny höll på skruva i skotern och sen gick vi in och blev kvar ett tag.

sen for vi hem och jag gick i princip och la mig direkt.
Så himla trött,kan ju vara för att jag vaknad kvart över 6 i går morse.

i dag ska vi på kalas till melvin som har fyllt 5 år i tisdags.

sen blire bastu för eriks del tror ja.

själv ska man bara ta det lungt och renovera mig själv,behöver verkligen fila fötterna,lägga anisktsmask osv.

nä nu måste ja kila.

Over and out

1 kommentar:

Jennie och Norah sa...

Hej!
Ja visst var jag vitsig? :)

Allt är bra med oss,hur är dt med er?

Jag hade inget mail på Familjeliv juh..:/

Kram!