måndag 2 mars 2009

Måndag!

jaha då var vi hemma igen efter en helg uppe hos mamma.
allt blir så intensivt när man är där,man ska hinna hälsa på alla.
så det är skönt att komma hem.

i dag blev jag inte ut ring på jobb så i dag är William och felicia hemma.
får se hur det blir i morgon.
hade behövt fara förbi på dagiset jag jobbade förra veckan på, och hämta mina kläder som blev kvar där eftersom att jag skulle ha jobbat onsdag också men jag blev ju sjuk.

vi ska strax åka och handla lite mat.

i kväll har jag en meandi visning,

Nu blire att fixa iordning paket som ska i väg med posten.

avslutar med något roligt wille sa i går,

-kom nu wille vi ska gå och sova,pappa har redan gått och lagt sig.
- pappa stinker! sa han då.

hahah tror han halvt sov när han sa det :)



over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart!Jag räknar med dig nästa mammafest då?:)

Ang.mailet på familjeliv så måste jag tänka ett tag om bokningen.Jag har nyss varit på ett meandi party liksom alla mina vänner.Men annars kanske närmare sommaren?

Händer i veckan då?
Kram

Anonym sa...

Vad kul isåfall!!

Okej,till hösten skulle kunna funka!:)

Ja usch,vet hur det är det där med att vikariera.Man kan aldrig planera nånting,usch..

Jadu,mammaträff idag och dop på söndag så har en del att fixa i veckan+ett samtal med prällen.
Är Wille och Felicia döpta?

ja jag vet,jag kan inte förstå att hon blivit så stor SÅ fort!JDet känns som att man nyss var gravid :)

Kram