torsdag 12 mars 2009

Torsdag!

I dag har jag varit till sjukgymnasten och när jag ligger där med 15000 nålar i huvudet så ringer min mobil,tänkte det är säkert inget viktigt, jag ringer upp igen när jag är klar.men 1 sekund senare så ringer mobilen igen och jag svarade.
det var från dagis....Felicia hade ramlat och fått världens bula i huvudet och ett sår.hon hade varit väldigt spak efter händelsen.

Blev klar hos sjukgymnasten och for järnet till dagis och kollade till henne.
Hon var jätte pigg och helt obrydd om vad som hänt.
Urs det är inte kul när det händer nått med dom små.
Man hinner oroa ihjäl sig innan man ser dom.

I kväll ska det klippas hår på wille, det växer så otroligt fort.
Även ja skulle behöva klippa mig.Helst nu men jag har bokat en tid den 1 april för jag jobbar så konstiga tider så jag hinner varken före eller efter jobbet.

Nu ska ja kila.....


Over and Out

Inga kommentarer: