lördag 22 mars 2008

En så härlig morgon!!

Grrrr.flisi vakande kl 7...jisses fick ju sovmorgon en halvtimme :-D
annars brukar Erik vara väldigt duktig på att gå upp med barnen på helgerna men i dag fick han sova.har väl sagt nångång när jag var jätte trött att han minsann ska få sovmorgon hela påsken i fall jag får sova en timme till...Ska nog aldrig säga det igen :-D

Just nu är vi i Luleå,vi kom igår,
Erik bastade med Daniel,jag la barnen och sen gick jag också å bastade.
hade en spa kväll kan man säga, gjorde ansiktsrengöring,ansiktsskrubb,hade hårinpackning.
ska åka till kukkola i dag,Ska på Ikea..jippiii
ska köpa galgar i massor barn och vuxen,en mat stol åt wille,dvd förvarninglådor,handdukar,en lampa å lite annat pyssel
Så ska vi hälsa på Eriks mormor och morfar.

Den 16 april åker jag och barnen upp till Vittangi och stannar till på söndag.Erik kommer till byn på fredag han hade nått med jobbet.Ska bli skönt att åka upp men jag vet att när jag väl är där så kommer det krypa i kroppen på mig då vill jag bara hem.


Nu ska jag ta och fixa klart här och väcka karln så vi hinner äta något innan vi far vidare.
Blir många långa timmar på Ikea,
OJ vad glad Erik kommer bli på mig :-D


avslutar med en bild på mitt lilla charmtroll,detta var förra julen då vill var 1 år.
långhårig liten sötsak.










2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh vad kul med IKEA. Jag vill också, fast just nu har jag ingen plats. Fan jag har inte ens ett eget hem, buhuhu. Nåja.

Hoppas du hade en trevlig shoppingtur!

Anonym sa...

Kul och hitta din blogg, hittade den via Jennies blogg:)

Alltid kul och åka på IKEA, men jobbigt för kontot eftersom man alltid kommer hem med något :)

Hoppas ni har det bra, själva har vi haft feber snart 1 vecka...jobbigt med en sjuk o grinig Wille=/
Ha det så bra!
MVH/Carola
blogg.cartom.se