onsdag 19 mars 2008

snö,husmanskost och städning.

hej å hå
i dag har jag städat urs vad allt smuts och äkel syns nu när det är ljust ute,
har tvättat 3 maskiner i dag,BLÄ...det finns roligare saker att göra.
i dag ringde min säljare från meandi och sa att mina kläder som var restade har kommit...wiiihooo :-D
willes galon set med fleece foder kom idag också så vi for å hämtade ut den.
felicia har sovit i vagnen ute i dag, så himla skönt att få sova i friska luften.
I måndags var Anna,Anders,Melvin och Maja här och hälsade på.det var trevligt.
igår så bakade jag igen,Jordgubbsmuffins och choklad kladdkaka tjosan.
Skönt att ha lite fika i frysen i fall man får främmande.
tror ja ska fara å sola nästa gång jag åker till stan.Känner mig som en blekfis.
måste ju få lite fin färg på skinnet om man ska på galej med Zakke :-D
på tisdag ska vi fara å göra en grej,säger inte vad det är nu men på tisdag lär ni få veta det :-D
Nä nu ska jag gå å sova är så jäsikens trött.

over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, kladdis!! mmmmm..jordgubbsmuffins går säkert inte heller av för hackor! Har du nåt bra recept??!?! Enda stora nackdelen med våren är solen som lyser upp alla tass/fingeravtryck överallt som man så fint tror inte existerar i vintermörkret!!! Ser fram emot att få se bilder på kläderna ni beställt! ;-) Pusspuss!!

Anonym sa...

lämnar en till kommentar så jag slipper störa mig på att det står "1 kommentarER", grammatiskt korrekt ska det vara, annars får det vara..eller nå :-)

Anonym sa...

hahaha det e bra att du hålle ordning :-D