måndag 10 mars 2008

skidor,biffar och massa bus!

I dag vaknade vi vid halv 8,skönt med "sovmorgon" annars har Felicia tendens att vakna typ halv 7 eller nått och vägra somna om.
vi gick ner och åt frukost och Wille han kollade på nån barnfilm och felicia lekte, jag sprang omkring i hela huset och fixade och donade,så åt vi lunch och sen gick vi ut och åkt skidor, eller ja har inte åkt men Wille han har försökt :-D
Dom har forsen vasa på dagis,ska träna upp han så han vinner hela skiten :-D
Gjorde typ 500 biffar i dag, nja kanske inte så mycket men det kändes som så,urs vad jag hatar å röra i köttfärs!
I lördags var mamma,Anders och linda hit, vi var på stan en sväng och så var vi på golden och åt Kina mat.
Mums vare :-D
Och i söndags var vi på Melvins kalas i Luleå
Nu ska jag ta och spela lite yatsy tror jag,har blivit lite beroende :-D
Erik är ändå inte mycket till sällskap,han håller på tjorva med dream boxen.
och våra små änglar sover.
Den 11 april åker vi mest troligt bort på en lite tripp jag och Erik, ska bli skönt med lite barnvakt,inte så ofta man har det, kommer kännas väldigt lyxigt och dessutom en hel helg :-D bo på hotell,äta och dricka gott!
Ja ska inte lyfta ett finger,tänk att få sova hur länge man vill.vilket lyx! och på tal om lyx så ska jag nog unna mig massage också :-D
nu går ja :-D
over and out!










Inga kommentarer: