onsdag 26 mars 2008

Ikea,kalas,bastu,målafärg!

så där nu är påsken över för i år.

I lördags var vi på Ikea och köpte galgar och några backar som vi ska ha i garderoben.
Jag hade förstås kunnat handla hur mycket som helst. Vi åker nog dit snart igen så då får jag handla mera.Wille han bara irrade runt på Ikea och blev sur när man sa att han inte fick springa bort.
- om du kommer bort så hittar vi aldrig dig. sa jag åt han
- wille springa
-men då hittar vi aldrig dig igen och då måste du sova här
- nääääääää mamma inte sova (nääää mamma inte fova)
å så sprang han i väg,
ååååå behöver jag säga att jag och Erik vart lite less?
dom är så rara dom små..när dom sover! ha ha inte riktigt men nästan :-)
vi bastad i lördag i kukkola också,rikigt skönt var det.


i söndags var vi på kalas hos Liam.
Wille han fikade mest kakor medans felicia hon åt tårta hon :-D


i går var vi och åt på max och sen var vi och storhandlade BLÄÄÄ känns som att det finns roligare saker att göra.
skulle baka bullar med wille men bullformarna var slut..
orkar inte baka utan,känns som att dom blir så torra.
När barnen ska sova lunch ska jag måla klart i garderoben,
färgen verkar torka himla snabbt så jag kanske kan flytta in sakerna i dag.
nä nu måste jag fylla på min mobil, har slut pengar på kortet,har fått miljoner sms jag inte svarat på.folk börjar ju tro att man är högfärdig :-D



Inga kommentarer: