söndag 16 mars 2008

va är det med dig?!

i dag har vi haft en riktigt mysig förmiddag,vi for ut med skotern och körde en sväng,sen stannade vi på ett ställe och grillade.var så fint väder så jag hade kunnat vara ute hela dagen men mina skor vart sjöblöta och jag började frysa om fossingarna.
Så vi for hem,vi var ute en stund på gården och sen gick jag in och duschade och fixade iordning mig för vi skulle i väg på nimbys lekland.
Jisses vad wille har sprungit och lekt.han fullkomligt älskar och vara där.
Han var så rolig lille man i dag.
Jag och erik satt å pratade om något och när jag berättar nått åt Erik så stirrar Erik bara på mig och jag utbrister
- va är det med dig?
wille sitter i sin egna fåtölj och tittar TV och vänder sig om och tittar på Erik och säger
-va ed e me däj pappa.
hahaha söt unge. vi höll på skratta ihjäl oss kan jag säga :-)
nu måste jag gå och sova är så trött.


Over and out

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej! Vad kul att höra från dig, och vad roligt att läsa vad som händer i ditt liv. Det är ju ganska stor skillnad när man är småbarnsförälder. Hoppas allt är bra med dig, och du... jag ska inte säga något om Ola. Hihi. Kram!

Anonym sa...

Jadu,det finns elaka människor om man säger så :-(

Vilken fin blogg du har! : )