torsdag 13 mars 2008

tokigt! :-D

wille fick följa med på stan i dag när jag skulle på apoteket..så kom det en kille springandes å wille höll i min hand så tittade han på killen och sen tittade han på mig och sa:
mamma vem var det`?
-jag vet inte wille.
han springa fott
ja wille han springer fort...så tittar han på killer när han springer å säger -Tokigt !
han är så tokig ibland :-D
vi har vart in till stan en sväng och handlat och hälsat på hos sampa.
Sampa har skaffat en kräfta som heter sebastian.
ganska coolt å ha en levande kräfta i akvariet. fast lite läskig var den....
ville har nog fikat upp hela sampas kakförråd ,dom spelade TV spel och sampa satt på bordet och då fråga wille om han fick sitta där å det fick han å helt nöjd vart han :-D
nu ska jag fixa lite inför i morgon.

over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så roligt att du skaffat en blogg nu! Uppdatera den ofta. :o)