onsdag 12 mars 2008

Go fika och forsen vasa!

I dag har William åkt forsen vasa på deras dagis, å jisses vad duktiga han var, han åkte hela varvet ramlade några gånger men han reste sig och åkte vidare.
Mami is proud :-D
när vi kom hem så la jag Felicia i vagnen och sova,hon sov ganska länge,städade och plockade upp här hemma.
hade precis gjort en smet till en kladdkaka med choklad fylling när hon vaknade.
Men det gick bra, jag fick baka klart och hon satt och drog ut allt från lådorna.
dom var ruskigt goda dom där mini kladdkakorna med fyllning, vill någon ha receptet så hojta till.
somnade kl 19.30 i går när jag skulle söva wille,var inte direkt meningen,men oj vad trött jag var när jag vaknade på morgonen.
Min kropp är inte van att sova så länge!
åååå jag är så glad mina meandi kläder kommer på fredag,
Jag är nog nästintill besatt av barnkläder,speciellt meandi :-D
ska bli så spännade med alla nya kläder .
köpte till felicia :4 par klänningar (rosa kakeltunikan,gula kakelklänningen,molklänningen,molntunikan som jag tog en större storlek på så hon kan ha den som klänning i stället) par byxor med mudd ner till,
1 par tights,2 par sockar.moln scarf.
till wille: brun sega råttor tshirt,2 par sockar,1 hemligt paket i str:98/104 (hoppas på ett par gråa plysch brallor att matcha nånga monster tröjan med)
till mig själv: kakeltunikan (matchar med felicias rosa kakeltunika) hemligt plagg i storlek s.
spännande å se vad det blir för hemligt plagg åt mig och wille,
hade tänkt beställa nått mer åt wille, får se vad det blir har ett meandi party den 8 april!
nån som vill komma å säg bara till.alla är välkomna :-D
sofi och company har vart här och hälsat på.
vi fikade bullar och dom där choklad tjosanet.
Hoppas dom smakade....
nä nu ska jag hoppa in i duschen.
tror jag ska lyxa till med en kroppskrubb i dag,skulle behöva fila fötterna också men det orkar jag nog inte i kväll!

over and out






1 kommentar:

Anonym sa...

goda bullar! Sofie gör den godaste fikan, man kan göra nästan vad som helst för att få den.=)
Tack Fi för att vi får äta dina goda bullar!!!